vineri, 12 martie 2010

Ascunde-mă în Tine.


Ascunde'mă în Tine, ascunde'mă în buzunar și lasă'mă să ruginesc acolo înecată în iubirea'Ți...capturată de acea iubire țesută într'o pânză eternă..Ascunde'mă,Tată, și păstrează'mă ca pe o petală în grădina Ta cu flori de sticlă.
Ah, Ava! Scoate'mă din sacoșa acestei lumi care îmi sparge inocența din ochi... Tată! Adâncește'mă înapoi în copilăria de ieri, căci azi cineva mi'a smuls o piatră atât de prețioasă a copilului din mine... șorțul umilinței mi l'a așternut drama de azi... soarele'l port în cârcă încercând să'l salvez să nu'i fie luat și lui inocența razelor palide...iar celelalte jucării le ascund sub haine,să nu'mi fie furate de acei oameni mai prefăcuți decât vestimentația lor,și le aud doar sunetele degerate sub palton...Alerg spre Tine cu buzunarele pline de cioburile inocenței ce mi'a mai ramas știu că mă primești așa cum sunt... Alerg spre Tine mutilat de lume... Alerg, pierzându'mă în tăcerea lacrimei... Alerg spre Tine, știu că Tu mă vei ridica ca pe o emblemă a pasiunii pt Adevăr... Alerg spre Tine și de departe zăresc avalanșa frumuseții brațelor Tale aruncate pe orizontul meu... strânsă acolo în mângâierea mânecilor Tale,simțind scârțâitul florilor de primavară invadându'mi sufletul,.. eram din nou copil... copil scăldat în uitarea spaimei copilăriei de ieri...
Păstrează'mă Doamne în plapuma'Ți de dragoste și crește'mă în eternitatea sunetului de iubire divină...
Sunt liberă!Pe aripile existenței Tale!

Semnat: no.ni~ (N.N.P.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu