duminică, 18 aprilie 2010

Asteapta!










“Asteptarea celor neprihaniti nu va fi decat bucurie... ” - Proverbele 10:28


Te-am strigat cu disperare,
Cu-nfrigurare şi plangand.
Am auzit o voce blandă
şi iubitoare răspunzand.
Te-am rugat să-mi dai lumină
Călăuzire înţeleaptă,
Cu nesfarşită bunătate
Mi-ai spus doar atat: AŞTEAPTĂ!

S-aştept? Ce să aştept? De ce?
Stăteam înfrant şi rătăcit.
Oare e mana Ta prea scurtă?
Urechea Ta n-a auzit?
Pe genunchi ... a catea oară?
Te-am implorat un semn să-mi dai..
Vreau un răspuns la rugăciune!
Spune-mi "mergi" sau spune-mi "stai"!

Mai invatat să vin la Tine !
Să cer, să cred ca voi primi!
Ai promis că eşti cu mine
Că mă ajuţi oriunde-aş fi!
Dar mă simţeam pierdut şi singur,
strigam ... Tu răspundeai în şoaptă
Cu dragoste şi cu blandete:
"Copilul meu iubit, AŞTEAPTĂ!"

Eram dezamăgit şi totul mi se părea cumplit, nedrept
Priveam spre cer cu neputinţă.
Să mai aştept? Ce sa astept?
Atunci ai coborat la mine si m-ai privit în ochi…plangeai.
Mi-ai spus: "Doreai un semn?
O voce? Asta e tot ce îţi doreai?

Aş fi putut să clatin munţii
Să-ntunec soarele pe cer!
Aş fi putut s-aprind văzduhul!
Să înviez pe cei ce pier!
Dacă ţi-as arăta întruna
Ce să alegi, să-ţi fie bine
Tu ai avea răspuns la toate
DAR ... nu m-ai întalni pe Mine!

Nu ai putea să simţi iubirea
Cu care-i incojor pe sfinţi.
Nu ai putea primi puterea
Ce-o dau celor înfranţi!
N-ai aştepta tăcut o raza
S-alunge norii disperării!
Nu ai simţii odihna sfîntă
Venită-n urma încercării!

N-ai ştii să umbli prin credinţă!
Nu m-ai vedea că-s lîngă tine!
Inima ta cea zbuciumată
Nu s-ar mai odihni în Mine!
Nu ai cunoaşte revărsarea
Iubirii Mele pe deplin,
Cînd Duhul Sfînt îţi umple viaţa
Cu pace şi cu Har divin!

Dacă durerea ta ar ţine, numai o clipă
N-ai lupta! Nu ai cunoaşte biruinţa
Ce poţi so ai prin jertfa Mea!
S-ar împlini visele tale,
Dar dorul Meu, s-ar spulbera!
N-as mai putea face din tine
O perlă în comoara Mea!

DECI, fiul Meu, mergi prin furtună
Gandind la zilele senine,
ŞTIIND că cel mai mare dar,
E să mă întalneşti pe Mine!!!
Chiar dacă nu găseşti răspuns
Şi viaţa-ţi pare asa nedreaptă,
Să-ţi aminteşti că sunt cu tine
Chiar şi atunci cănd spun: AŞTEAPTĂ!!"


Domnul Isus sa va binecuvanteze!




(dreptul de autor nu-mi aparține)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu