marți, 7 mai 2013

Vom invia!

Acolo sus, pe un deal indepartat Iubirea se inalta tintuita in umilinta. Mielul lui Dumnezeu a avut un mesaj deosebit pentru toti cei ce Il urmau in acele momente de dragoste sublima si pentru noi cei ce Il urmam si astazi.

"Fii Tatalui Meu, lungiti-va ca si Mine ca sa luati chinul lumii si dispretul ei. Daca vreti sa dobanditi putere dumnezeiasca, rastigniti-va membrele ca si dusmanii si prietenii sa poata bate in ele cuie ascutite. Purtati cununa de spini, pana cand fata voastra se va umple de sange, aruncati hainele voastre inaintea privirilor batjocoritoare ale pacatului. Gandeasca dusmanii ca v-au chinuit, ucis si ingropat, ca v-au sters de pe fata pamantului... Atunci veti invia, o, fii ai parintelui Meu, veti invia pe aripile zorilor, plini de putere, de putere vie, vesnica si nebiruita!
Toata lumea va fi la picioarele voastre, inaintea voastra se vor deschide cerurile!
Tot universul va repeta numele voastre, si istoria credintei voastre!" Cete nenumarate de ingeri se vor bucura de slava voastra!
Caci din aceasta zi, in vecii vecilor, Eu si acei pe care ii numesc ai Mei vom preface moartea in viata, iar viata vremelnica in viata vesnica!"
...eu prin Mielul lui Dumnezeu, cel rastignit si inviat si prin dragostea Sa sublima aratata pe cruce, sunt ceea ce am fost, ceea ce sunt si ceea ce voi fi in vesnicii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu