luni, 19 octombrie 2009

Scrisoare de la Tata.


Îţi scriu pentru că…


Îmi este dor de „iarna” inimii tale… Îmi este dor să Mă priveşti şi să te laşi copleşită de măreţia Mea, de sfinţenia Mea, de puterea Mea, de suveranitatea Mea, de bunătatea Mea, de îndurarea Mea, de dragostea Mea, de credincioşia Mea, …. de Mine!! Îmi este dor să fii încântată de Mine…. de cine sunt Eu!

Îmi este dor de „ primăvara” inimii tale…Îmi este dor să îţi simt inima care bate doar pentru Mine, îmi este dor să te vad roşind atunci când ştii că eşti privită de Mine. Îmi este dor să împărtăşeşti cu Mine primele tale gânduri şi sentimente. Îmi este dor de privirea ta… Îmi este dor de momentele când te laşi surprinsă de micile Mele atenţii… Îmi este dor să îţi spun cât eşti de frumoasă şi să mă auzi… şi să Mă crezi… Îmi este dor să strig că te iubesc şi tu să tresari la auzul acestor cuvinte…

Îmi este dor de „vara” inimii tale… Îmi este dor să mă bucur împreună cu tine, să râdem împreună, să dansăm, să cântăm, să alergăm, să ne aventurăm împreună… Îmi este dor să mergem împreună în locurile noastre preferate şi să sărbătorim relaţia noastră… Îmi este dor să povestim doar noi doi!

Îmi este dor de „ toamna” inimii tale… Îmi este dor să te văd retrăgându-te din forfota lumii şi cuibărindu-te în braţele Mele…. cu siguranţă că Eu nu te voi respinge! Îmi este dor să-ţi simt inima tânjind doar după Mine, Îmi este dor să te văd odihnindu-te pe umărul Meu… Îmi este dor să mă laşi pe Mine să-ţi şterg lacrimile! Îmi este dor să te văd dependentă de Mine…. şi doar de Mine… Îmi este dor să fim doar noi…

Îţi scriu pentru că… Îmi este dor de TINE!

Îmi este dor să-ţi spun… că: EŞTI FRUMOASĂ! EŞTI DORITĂ! EŞTI CUNOSCUTĂ PE DEPLIN!EŞTI PROTEJATĂ! EŞTI IERTATĂ! EŞTI CURĂŢITĂ!

EŞTI PRIVITĂ! EŞTI PREŢIOASĂ!

EŞTI PRINŢESA MEA!

EŞTI MIREASA MEA FRUMOASĂ!… şi să crezi!!!

… Ţie îţi este dor de Mine?

Dacă ai şti cât de largă, cât de lungă, cât de adâncă şi cât de înaltă este dragostea Mea pentru tine, ai înţelege cât de dor Îmi este de tine! Te întrebi dacă acum eşti prea departe de Mine? Dragostea Mea pentru tine este mai largă decât „ distanţa” dintre noi doi! Te întrebi dacă ai stat prea departe de Mine prea mult timp? Dragostea Mea pentru tine va aştepta şi mai mult! Te gândeşti că nimeni nu doreşte o persoană ca tine? Dragostea Mea este mai înaltă decât a tuturor celorlalţi! Eşti sigură că nu te mai pot ajunge? Dragostea Mea este destul de adâncă pentru a te ajunge oriunde ai fi! Nu vei putea niciodată ajunge la capătul dragostei Mele pentru tine… pentru că dragostea Mea este necondiţionată! Este destul de largă, de lungă, de adâncă şi de înaltă pentru a-ţi fi de ajuns!

… Ţi s-a făcut dor de Mine? Te invit …unde vrei tu, dar să fim doar noi doi!

TE IUBESC!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu