sâmbătă, 15 decembrie 2012

O alta scrisoare de dragoste...


Inainte de a lasa ca zorii zilei sa-si ridice genele, Eu, Domnul Dumnezeul cerurilor si al pamantului, am stat langa patul tau si te-am privit cu gingasie. Am mai lasat suflare de viata in inima ta si am rostit peste tine numai soapte de iubire si binecuvantari fara de margini.

Te-ai trezit la sunetul strident al alarmei de la ceas si grabit te-ai dat jos din pat. Credeam ca esti asa de nerabdator sa stai de vorba cu Mine... Stateam chiar langa patul tau cu bratele de Tata intinse, gata sa te imbratisez pentru a-ti putea incepe noua zi. Ai trecut in graba pe langa Mine. Fiind indiferent, probabil nici nu M-ai observat, nici nu Mi-ai simtit prezenta...

Chiar inainte de a iesi pe usa din casa, un gand ti-ai indreptat spre Mine si ai spus: "Doamne, fi cu mine". Am venit de indata ce M-ai chemat. Mergeam pe strada alaturi de tine. Erai asa de morocanos, incat nici macar nu ai observat ca tot ceea ce te inconjoara exprima dragostea Mea pentru tine. Ti se parea ca toate isi urmeaza cursul lor normal. Ti-am soptit sa iti ridici privirea spre cer, l-am pictat intr-un albastru atat de incantator si de senin, in asa fel, incat sa exprime limpezimea ochilor Mei.

Ai ramas nepasator, ti-ai plecat capul spre pamantul acesta trecator. Tu stii ca lumea aceasta n-are ce sa-ti dea. Ea nu-ti poate aduce nici pace, nici bucurie... De ce tot alergi spre ea? Viata este pustie fara iubirea Mea. Dragul Meu, vino la Mine... in imbratisarea Mea vei simti cea mai mare bucurie, pe care nimeni si nimic nu ti-o poate da.

Te iubesc, te iubesc copilul Meu, chiar de inca ratacesti, chiar daca tu nu Imi vorbesti. Eu, te iubesc!

Mi-ai rostit printre dinti, plin de amaraciune si dispret sa plec, sa te las in pace. Te-am ascultat... Am plecat de la tine, cu speranta ca poate maine, imi vei sterge lacrimile din ochi, si vei veni la Mine.

Dupa o zi grea de munca, obosit si trudit, ai ajuns acasa cu ochii in lacrimi. Ai incercat din rasputeri, intreaga zi, sa dovedesti celor din jurul tau ca in toate tu poti sa reusesti. Credeai ca nimeni nu va observa durerea ascunsa din inima ta, ca e trista si goala fara iubirea Mea. Te-ai trantit pe pat si ai adormit intr-o clipa, fara sa-Mi spui ca Ma iubesti.

Te iubesc copilul Meu cu o iubire vesnica... poate maine a-i sa-Mi vorbesti, si-ai sa-Mi spui si tu ca Ma iubesti.

Eu, te voi iubi mereu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu